Tosiaan siinäpä se jo tuli, kiirettä on pitänyt, ja pian selviää minkä takia!! Jotain pientä olen ehtinyt kuitenkin nykertelemään, tässä muutama joulukuusenkoriste lisää:
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Virkkaus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Virkkaus. Näytä kaikki tekstit
torstai 9. joulukuuta 2010
maanantai 15. marraskuuta 2010
Luovaa leikkiä lapsosille
Nimittäin leikkiruokia :-) !! Hauskoja, vai mitä sanotte? Tytötkin ovat ihan hulluina näihin, pitäisi ehtiä tehdä lisääkin kunhan vaan ehtii!
keskiviikko 27. lokakuuta 2010
Tarvetta pillipiiparille!
Invaasio on alkanut!! Nämä pikkuotukset on vaan ni-in suloisia, ettei niitä voi olla tekemättä - vai mitä?
tiistai 26. lokakuuta 2010
Uusi lemmikki perheessä!
Tästä lemmikistä ei kuitenkaan irtoa karvoja, eli sopii meille kuin nenä päähän :-) ...
Eli olen tässä aina välillä syventynyt aiheeseen nimeltä amigurumit, ja tässä nyt sitten meidän perheen ensimmäinen - mutta takuuvarmasti ei viimeinen - lemmikki!! Vaikka tekniikka olikin vielä alussa vähän hakusessa, niin kyllähän tästä aika söpö sitten loppujen lopuksi tuli.
Eli olen tässä aina välillä syventynyt aiheeseen nimeltä amigurumit, ja tässä nyt sitten meidän perheen ensimmäinen - mutta takuuvarmasti ei viimeinen - lemmikki!! Vaikka tekniikka olikin vielä alussa vähän hakusessa, niin kyllähän tästä aika söpö sitten loppujen lopuksi tuli.
lauantai 2. lokakuuta 2010
Pientä ajan kulua
Sain lahjaksi joku aika sitten hauskan neulonta/virkkauskirjan, jossa oli ohjeita kukkien ja kasvien tekemiseen. Ja kun tässä nyt oli hetki aikaa hengähtää, niin pitihän siitä jotain kivaa testata - jämälankoja kun sattuu varastossa olemaan pilvin pimein... Tällaisia näistä ensimmäisistä yritelmistä sitten tuli, kyllähän näitä varmaan tulee lisääkin tehtyä!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





