Näytetään tekstit, joissa on tunniste Aikuisten vaatteet: neuleet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Aikuisten vaatteet: neuleet. Näytä kaikki tekstit

torstai 15. tammikuuta 2015

Henkiinherättelyä

Jokunen tovi taas vierähtänyt, ja muutoksia on taas tulvinut käsityötaivaaseenkin. Ajanpuutteen vuoksi pistin firman pöytälaatikkoon, eli nyt keskityn taas ihan puhtaasti tekemään itselleni ja perheelle kaikenlaista pientä projektia. Ihanaa!! Tässä muutamia töitä, jotka on tässä väliaikana syntynyt omaan käyttöön:

Vaatteita ja asusteita:

 



Koristeita jouluun ja pääsiäiseen (yhdessä lasten kanssa puuhattua):



Leluja:



Tämä viimeinenkin kuuluu lelukategoriaan, mutta tässä mukana pari kuvaa eri työvaiheista:




Jos haluatte tietää lisää jostakin niin kyselkää ihmeessä!

sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Juhannusprojekti v2011

Päätin ottaa viimevuotisen juhannusprojektini uusiksi, tällä kertaa ihan vaan sen kunniaksi että ehdin juhannuksen aatonaattona saada koko viime talven kesken olleen "Jotain itselle" -projektin valmiiksi. Alunperin oli tarkoitus aloittaa pienemmälle tytölle samanlainen kukkaponcho kuin esikoiselle vuosi sitten, mutta käsiini osuikin lankalaatikossa jo jonkun aikaa vuoroaan odotelleita PomPom -lankoja... Ja sitten välähti - nyt kun on talven varalle ihana villatakki, niin kesäksi haluan saada - yhä edelleen siis itselleni - ison kolmionmuotoisen hartiahuivin!!

Tässäpä siis kuvaa molemmista näistä juhannuksena valmistuneista "Jotain itselle" -projekteista, huivi pääsee heti ensi viikolla käyttöön, villatakki saa odotella vuoroaan vielä hetken! Ja hei pliis, jättäkää huomiotta nuo muut päällä olevat (koti)vaatteet, kirkkaan punainen paita ja siniset verkkarit ;-) ... Huih mikä yhdistelmä ainakin näin valokuvassa!


perjantai 6. elokuuta 2010

Mikä ihmeen...?

Niinpä. Mikähän tämä mahtaa oikein olla?! Lattialle levitettynä se näyttää tältä. Keksiikö kukaan ;-) ? Jos ei kuvasta heti avaudu, niin tuo tekele on villatakki (tai jakku, millä nimellä sitä nyt sitten kutsuukaan) - eli nuo kuvassa näkyvät reiät sivuilla on kädentiet, ja reunus taittuu kaulukseksi, helmaksi ja etukappaleeksi. Lankana Novitan Puro (värinä Ruska).

sunnuntai 22. marraskuuta 2009

Lämmintä talven varalle

Pääsin itse asiassa testaamaankin tätä ihanuutta jo, kun sattui olemaan viikonloppuna pikkujoulut... Lämminhän tuo oli, onneksi, sillä takki oli ilman lämpötilaan nähden turhan ohut, ja eipä siellä allakaan ollut kuin lyhythihainen paita. Hrr! Onneksi kuitenkin vähän lämmitti kun kietaisi upouuden kaulahuivin tiukasti pään ja kaulan ympärille, saapa nähdä pääsikö flunssapöpö yllättämään vai selvisinkö ilman mitään ;-) !
.