Näytetään tekstit, joissa on tunniste Amigurumit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Amigurumit. Näytä kaikki tekstit

maanantai 15. marraskuuta 2010

Luovaa leikkiä lapsosille

Nimittäin leikkiruokia :-) !! Hauskoja, vai mitä sanotte? Tytötkin ovat ihan hulluina näihin, pitäisi ehtiä tehdä lisääkin kunhan vaan ehtii!

keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Tarvetta pillipiiparille!

Invaasio on alkanut!! Nämä pikkuotukset on vaan ni-in suloisia, ettei niitä voi olla tekemättä - vai mitä?


tiistai 26. lokakuuta 2010

Uusi lemmikki perheessä!

Tästä lemmikistä ei kuitenkaan irtoa karvoja, eli sopii meille kuin nenä päähän :-) ...

Eli olen tässä aina välillä syventynyt aiheeseen nimeltä amigurumit, ja tässä nyt sitten meidän perheen ensimmäinen - mutta takuuvarmasti ei viimeinen - lemmikki!! Vaikka tekniikka olikin vielä alussa vähän hakusessa, niin kyllähän tästä aika söpö sitten loppujen lopuksi tuli.