Terveisiä jouluhuovutuskurssilta! Viikonloppuna sain taas viettää hetken laatuaikaa ja työskennellä villan parissa. Hassua miten silloin ensimmäisellä kerralla villan haju suorastaan etoi, mutta nyt se tuntui jo aika mukavalta ja tutulta :-) ... Tässäpä siis muutamia kuvia viikonlopun saldosta: pari viinipullon/konjakkipullon pussukkaa, sydämenmuotoinen ovikoriste, joulukello ikkunaan tai kuuseen, sekä tonttu ja poro. Osassa on vielä vähän tekemistä, mutta päivitän kuvat tähän joukon jatkoksi kunhan saan ne valmiiksi!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Huovutus. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Huovutus. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 21. marraskuuta 2010
perjantai 8. lokakuuta 2010
Kännykkäpussukka nro 2
... Vielä tosin tämäkin vailla kiinnityssysteemiä. Muovinepit ajattelin molempiin pussukoihin laittaa, helppo ja nopea avata ja sulkea! Toiminee täydellisesti :-) .
Huovutetut korvikset
Taiteilin eilen iltasella jo aiemmin mainitulla huovutuskurssilla tekemiini korviksiin lukot paikalleen. Tällaiset noista nyt sitten tuli, kuvissa värit on tosin vähän vääristyneet (etenkin ensimmäisessä). Ajatus kuitenkin selviää hyvin!
maanantai 27. syyskuuta 2010
Viikonloppu (märkä)huovutuksen parissa
Hiljaiseloa on taas pidellyt, kun on tullut tässä harva se ilta neulottua - vaihteen vuoksi puikoilla on jotain itsellenikin, kun tuo edellinen tekele, pyöryläjakku, hävisi äitini hoteisiin :-) . Pitääpä siis tehdä itselle uusi, kunhan siis vaan saan tämän nyt kesken olevan valmiiksi! Mutta koska se on vielä kesken, niin palataanpa siihen mitä nyt on saatu valmiiksi... Nimittäin otin hieman "laatuaikaa itselle" eli lähdin mukaan huovutuskurssille opettelemaan märkähuovutuksen saloja, ja siellä on tullut vietettyä yksi mukava viikonloppu. Lopputuloksena syntyi pannunalunen, kaksi kännykkäpussia (toinen näistä vielä viimeistelyä vailla), kaksi paria korviksia (kesken, lukot laittamatta), rannekoru (viimeistely tekemättä) sekä pari joulukoristetta kuuseen (toisesta puuttuu vielä ripustusnaru).
Latailen näistä kuvia kunhan nuo ensin kuivuvat kunnolla ja ehdin viimeistellä keskeneräisiä edes vähän ;-) ... Tässä kuitenkin alkupaloiksi yksi kännykkäpussukka (pussin sulkemissysteemi puuttuu) ja pannunalunen sekä joulupallot (iso vihreä vielä vailla ripustuslenkkiä).
Latailen näistä kuvia kunhan nuo ensin kuivuvat kunnolla ja ehdin viimeistellä keskeneräisiä edes vähän ;-) ... Tässä kuitenkin alkupaloiksi yksi kännykkäpussukka (pussin sulkemissysteemi puuttuu) ja pannunalunen sekä joulupallot (iso vihreä vielä vailla ripustuslenkkiä).
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)







