Pyöräytin tässä aikani kuluksi taas muutaman nukenvaipan - tällä kertaa S:lle puolentusinaa ja omille tytöille loput. Ja kylläpä noista jämätilkuista tulikin Börjelle (eli siis tutummin sanottuna BabyBornille) söpösiä vaippoja!
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nukenvaatteet. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Nukenvaatteet. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 31. lokakuuta 2010
perjantai 17. heinäkuuta 2009
Nukellekin jotain...
Tulipa sitten kokeiltua, millaisia kestovaippoja nukelle voi ommella, iso typy kun sattui saamaan vauvanuken 1v synttärilahjaksi... Masuasukki oli siis tuolloin jo mukana, siitäpä kuulemma kimmoke vauvanukkeen. No, mikäs siinä, tarvitseehan sekin ennenpitkää vaatteita.
Nämä on tehty ihan vaan jämäpaloista testausmielessä, ja ihan kelpo tekeleitä näistäkin tuli. Ainakin iso typy tykkää!
.
Nämä on tehty ihan vaan jämäpaloista testausmielessä, ja ihan kelpo tekeleitä näistäkin tuli. Ainakin iso typy tykkää!
.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
